Téměř polovina dotázaných pak potvrzuje, že k fandění patří fandící předměty. Pro ty všechny a zdaleka nejen pro ně připravila značka Snickers speciální soutěž.
Stačí zodpovědět jednoduchou soutěžní otázku. Ve hře jsou 3 skvělé fandící sady. Každá obsahuje čokoládové tyčinky Snickers a k tomu nepřehlédnutelný fandící prst. Zbývá si jen vybrat ten správný zápas.
Právě Snickers je ideálním řešením, jak se dostat zpátky do své kůže, a pořádně tak podpořit svůj tým. Lahodná kombinace arašídů, karamelu a nugátu zalitá v čokoládové tyčince Snickers správně naladí každého hladovce. Navíc je díky praktickému obalu i velikosti okamžitě po ruce a skvěle se jí na stadionu i doma na gauči, nebo kdekoli jinde. Stačí si dát Snickers a pustit se do fandění.
Soutěžní otázka:
Jak se jmenuje kampaň značky Snickers:
a) Když máš hlad, nechoď fandit.
b) Když máš hlad, nejsi to ty.
*Výzkum STEM/MARK, únor 2015, 1 010 respondentů
Správnou odpověď posílejte na emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do 20. dubna 2015 s uvedením vaší odpovědi, jména a příjmení, emailové adresy a telefonního čísla.
Do předmětu emailu nezapomeňte uvést "snickers"
Výherci budou informováni emailem či telefonicky.