úterý 7. duben 2015 0:00

Nebuďte hladoví fanoušci! Vyhrajte fandící sadu plnou Snickers!

Podle výzkumu* značky Snickers je hlad jednou z věcí ovlivňujících naladění českých fanoušků a jejich chuť podpořit svůj tým. Díky němu nejsou ve své kůži – méně se soustředí na hru (79 %) a nefandí tak intenzivně (70 %).

Téměř polovina dotázaných pak potvrzuje, že k fandění patří fandící předměty. Pro ty všechny a zdaleka nejen pro ně připravila značka Snickers speciální soutěž.

 

Stačí zodpovědět jednoduchou soutěžní otázku. Ve hře jsou 3 skvělé fandící sady. Každá obsahuje čokoládové tyčinky Snickers a k tomu nepřehlédnutelný fandící prst. Zbývá si jen vybrat ten správný zápas.

 

Právě Snickers je ideálním řešením, jak se dostat zpátky do své kůže, a pořádně tak podpořit svůj tým. Lahodná kombinace arašídů, karamelu a nugátu zalitá v čokoládové tyčince Snickers správně naladí každého hladovce. Navíc je díky praktickému obalu i velikosti okamžitě po ruce a skvěle se jí na stadionu i doma na gauči, nebo kdekoli jinde. Stačí si dát Snickers a pustit se do fandění.

 

Soutěžní otázka:

 

Jak se jmenuje kampaň značky Snickers:

 

a) Když máš hlad, nechoď fandit.

 

b) Když máš hlad, nejsi to ty.

 

www.snickers.cz

 

*Výzkum STEM/MARK, únor 2015, 1 010 respondentů

 

Správnou odpověď posílejte na emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do 20. dubna 2015 s uvedením vaší odpovědi, jména a příjmení, emailové adresy a telefonního čísla.

 

Do předmětu emailu nezapomeňte uvést "snickers"

 

Výherci budou informováni emailem či telefonicky.