neděle 1. červen 2014 0:00

Rexperiment dokazuje, že jsme aktivnější, než si myslíme

Rexona realizovala speciální projekt s názvem Rexperiment, kterým se rozhodla zjistit, čemu všemu se v průběhu dne věnujeme a jak moc jsme aktivní. Do projektu Rexperiment Rexona zapojila 16 osob z České republiky i ze Slovenska. Těmto ambasadorům se po dobu tří týdnů za pomocí speciálního náramku měřila jejich každodenní aktivita.

 Kejruv Park cyklostezka

Rexona realizovala speciální projekt s názvem Rexperiment, kterým se rozhodla zjistit, čemu všemu se v průběhu dne věnujeme a jak moc jsme aktivní. Do projektu Rexperiment Rexona zapojila 16 osob z České republiky i ze Slovenska. Těmto ambasadorům se po dobu tří týdnů za pomocí speciálního náramku měřila jejich každodenní aktivita.

Výsledky Rexperimentu jsou překvapující a dokazují, že jsme v pohybu víc, než si myslíme. I proto je nutné dbát na ochranu proti pocení.

Rexona svým projektem Rexperiment poukázala na skutečnost, že v rámci svých běžných každodenních aktivit jsme v pohybu mnohem více, než bychom čekali. Do projektu se zapojilo 16 osob s nejrůznějšími povoláními a s různorodými zálibami. Nalezneme mezi nimi například hasiče, studentku, doručovatele zásilek, pracovníka elektrárny, zaměstnankyni reklamní agentury nebo profesionálního tanečníka.

Ambasadorům byly po dobu tří týdnů měřeny aktivity speciálním náramkem Jawbone UP.

Ten zaznamenává každodenní pohyb, stravování i kvalitu spánku. Náramek sleduje ušlé kroky, vzdálenost, spálené kalorie i poměr aktivně a pasivně stráveného času. Naměřené výsledky pak byly porovnány s nejrůznějšími náročnými aktivitami a konzultovány s odborníky. Vznikla tak srovnání běžných aktivit s těmi na první pohled nedosažitelnými.

Rexona AP Oxygen

„Díky projektu Rexperiment jsme zjistili, že lidé dokáží více, než si myslí. Koho by napadlo, že například za týden běžné kancelářské práce člověk vydá tolik energie, jako kdyby si zahrál ligový zápas v americkém fotbale. Nebo že jeden zásah hasiče je jako zahrát si finále tenisového turnaje,“vysvětluje Lucie Laštovičková, Brand Building Junior Manager značky Rexona.

Rexona AP AloeVera

Soutěž:

A vy nyní můžete exkluzivně s rexonou soutěžit o fantastické výhry! 

Stačí jen zodpovědět na soutěžní otázku.

S kolika ambasadory Rexona natočila video, které reprezentuje projekt Rexperiment?

a)5

b)10

c)2

Správnou odpověď posílejte na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do 15. června 2014 s uvedením vaší odpovědi, jména a příjmení, e-mailové adresy a telefonního čísla.

Do předmětu emailu nezapomeňte uvést "rexona"

Výherci budou informováni emailem či telefonicky.

Více info:

http://www.trendmagazin.cz/index.php/sport-adrenalin/3335-rexona-s-projektem-rexperiment-dokazuje-ze-jsme-aktivnejsi-nez-si-myslime