Čokoládové vajíčko Kinder Surprise letos v září oslaví již 40. narozeniny. Tato cukrovinka, kterou milují děti i dospělí na celém světě, se zrodila v 70. letech v italském městečku Alba a stala se jedním z prvních produktů řady Kinder. Výrobky této řady jsou napříč generacemi populární především díky plné a přirozené mléčné chut.
Kinder Surprise v sobě snoubí hned dvě radosti naráz. Nejprve si jeho majitel pochutná na vajíčku z lahodné dvoubarevné čokolády, poté jej potěší dárek v podobě originální hračky. V lednu a září každého roku bývá navíc uvedena nová tematická sběratelská edice prémiových figurek.
V současné době je vedle klasického bílého vajíčka Kinder Surprise dostupné také růžové, holčičí vajíčko, které v sobě ukrývá hračky určené speciálně pouze pro dívky.
Pro nadšence a vášnivé sběratele figurek z Kinder Surprise chystá společnost Ferrero k příležitosti 40. výročí překvapení. „Od letošního září se mohou fanoušci Kinder Surprise těšit na speciální limitovanou edici hraček, kterou budou tvořit figurky, jež patřily během předchozích čtyřiceti let k těm nejoblíbenějším,“ říká Jana Špačková, Brand Manager Kinder.
V České republice za zhruba pětadvacet let, kdy jsou vajíčka s překvapením na našem trhu k dispozici, měly největší úspěch především série figurek Happy Hippo, Fantomini a Šmoulové
. „Kinder Surprise dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější produkty z rodiny Kinder. Stalo se nejen klasickou sladkostí, ale i hračkou pro všechny věkové kategorie, a proto nás těší, že můžeme oslavit jeho narozeniny a obdarovat nejen děti, ale i dospělé příznivce Kinder vajíčka, speciální edicí figurek,“ dodává Jana Špačková.
Kořeny společnosti Ferrero sahají do 40. let 20. století, kdy si Pietro Ferrero založil na severu Itálie svou první cukrárnu. Vedle prodeje se záhy začal věnovat také vymýšlení a výrobě nových druhů cukrovinek. Díky rychle rostoucí oblibě společnost již v prvních letech expandovala do celé Itálie, v průběhu 50. let se dostala také za hranice země. V současné době je značka Ferrero známá a rozšířená již na všech kontinentech světa, největší úspěch ale stále sklízí především v Itálii, Německu a Rakousku, kde působí nejdéle.
Vedle výroby a distribuce cukrovinek se společnost Ferrero celosvětově věnuje také správnému rozvoji a růstu dětí, a proto už mnoho let organizuje projekt Kinder+Sport zaměřující se na podporu a zdůraznění významu sportu jako součásti zdravého aktivního života dětí a mládeže.
Soutěž:
Jaké série figurek mají v ČR největší úspěch?
Správnou odpověď posílejte na emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do 25. září 2014 s uvedením vaší odpovědi, jména a příjmení, emailové adresy a telefonního čísla.
Do předmětu emailu nezapomeňte uvést "kinder"
Výherci budou informováni emailem či telefonicky.