pátek 16. květen 2014 0:00

VeRy by Famille Castel přivítat i „rodák“ francouzský buldoček

Na český trh přicházejí jedinečná ovocná vína VeRy. Famille Castel představuje výběr osvěžujících vinných nápojů s příchutí ovoce ideálních pro nadcházející letní období! Famille Castel, francouzská vinařská společnost působící na trhu již od roku 1949, uvádí na trh novou řadu aromatizovaných vinných nápojů (BABV) VeRy by Famille Castel.

buldocekverycastel1

Na český trh přicházejí jedinečná ovocná vína VeRy. Famille Castel představuje výběr osvěžujících vinných nápojů s příchutí ovoce ideálních pro nadcházející letní období! Famille Castel, francouzská vinařská společnost působící na trhu již od roku 1949, uvádí na trh novou řadu aromatizovaných vinných nápojů (BABV) VeRy by Famille Castel.

Dokonalá rovnováha mezi vínem a ovocem – taková je nová kolekce vinných nápojů VeRy zrozených ze stoletého regionálního francouzského zvyku míchání vína s ovocem. Jedinečné nápoje značky Famille Castel nabízejí čtyři harmonická spojení vína s příchutí grapefruitu, broskve, limetky a granátového jablka, vždy podávané výrazně chlazené.

Famille Castel, tradiční francouzský výrobce a vývozce vína, vytvořil tuto novou řadu vinných nápojů VeRy v reakci na poptávku moderního zákazníka toužícího po inovaci. Značka Famille Castel je zárukou vysoce kvalitního vína a nápoje VeRy se vyznačují dokonalou kombinací lahodné chuti vína a ovocné svěžesti s využitím přírodního aroma.

„Tento druh vína je velice oblíbený ve Francii, kde se v letních měsících hojně podává jako aperitiv. Původ tohoto nápoje můžeme nalézt v lázeňských a přímořských oblastech, kde bývalo zvykem přidávat si do dobře vychlazeného růžového vína grapefruit,“ říká sommelier oficiální degustace.

Po velkém úspěchu ve Francii, kde nápoje VeRy by Famille Castel v současné době drží 25% podíl na trhu s přibližně 38 miliony prodaných lahví v roce 2013, se firma zaměřila na vývoz těchto vinných nápojů, protože mnohé zahraniční trhy jsou známé svou otevřeností k inovacím a hledání nových trendů v konzumaci; Česká republika v tomto ohledu není výjimkou. Cílovými trhy v Evropě jsou Česká republika, Polsko, Švýcarsko a Belgie. Mezi trhy, kde je tento nový produkt úspěšný, patří například také oblast Afriky.

  1. České republice budou nápoje VeRy by Famille Castel představeny v Plzni ve dnech 17. – 18. května a v Pardubicích ve dnech 21. – 22. června v průběhu Apetit Festivalů, v Brně od 15.  – 18. května na Festivalu středomořských chutí a vůní a v Praze dne 21. června na Apetit pikniku a znovu poté od 10. – 14. července v rámci Francouzských trhů. Nápoje je rovněž možné zakoupit v prodejnách Billa, Tesco, Interspar či Žabka, a to v následujících příchutích:

VeRy Grapefruitživý buket s čistým, citrusovým aroma, kterému dominuje aroma čerstvého grapefruitu

Ideální vyváženost a harmonie růžového vína a grapefruitu. Nejprve je výrazně cítit chuť čerstvých citrusů, pak se na patře rozlévá vyvážená lahodnost vína.

 

VeRy Peach – svěží, šťavnatý a příjemný buket se stálým broskvovým aroma

Chuť svěží a hedvábná. Perfektní vyváženost mezi stálostí bílého vína a sladkostí zralé broskve.

VeRy Limebuket svěží a živý, s intenzivním limetkovým aroma

Chuť živá a svěží. Stálost limetkové chuti je jemně zmírněna elegancí vína. Povzbudivá, aromatická, napjatá kyselost vyvážená příjemnou, dlouhou dochutí.

 

VeRy Pomegranatesvěží a příjemný buket s dominancí ovoce

Vyvážená a harmonická kombinace kyselkavého granátového jablka a dobře vystavěného vína.