úterý 4. červen 2019 0:00

Kofila spolupracuje s mladými umělci

Tyčinka Kofila se v rámci podpory letošní kampaně spojí s uměleckými školami. Píše tak další kapitolu v historii značky, která začala v roce 1923 ikonickým žlutým obalem malíře a ilustrátora Zdeňka Rykra. 

Kofila a výtvarné umění patří odjakživa k sobě. A jsou to právě mladí umělci, kteří přinášejí do světa estetiky neotřelé vnímání a nové pohledy. To je hlavní důvod, proč je Kofila vyzvala, aby se nechali inspirovat mottem letošní kampaně, které zní: "Originální spojení dělá svět krásnější". 

Spolupráce bude zahájena letos na jaře a zapojí se do ní studenti Střední školy mediální grafiky a tisku. Na podzim se pak přidá UMPRUM, konkrétně Ateliér produktového designu. V obou případech mladí tvůrci pro Kofilu vytvoří série prací na téma motta letošní kampaně a výběr z nich budete posléze moci vidět například na sociálních sítích značky.

 

Soutěž: Vyhrajte s námi spoustu tyčinek.

 

Stačí jen správně odpovědět na naši soutěžní otázku a mít štěstí:

 

Kolik let už je tyčince Kofila?

 

Správnou odpověď posílejte na emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do 14. 7. 2019 s uvedením vaší odpovědi, jména a příjmení, emailové adresy a telefonního čísla. 

 

Do předmětu emailu nezapomeňte uvést "kofila".

MPI web banner 468x60 3