pondělí 20. březen 2017 0:00

Kofila v limitované designové edici

Kofila je s námi už od roku 1923 a za tu dobu se stala jednou z nejznámějších a nejoblíbenějších českých cukrovinek. Lahodná kombinace kávy v křehké mléčné čokoládě jí zajistila neutuchající popularitu mnoha generací. Jedinečný chuťový zážitek probouzí smysly a nechává prostor pro inspiraci, která je nezbytnou „ingrediencí“ také pro všechny umělce.

V poslední době se o tom mohli přesvědčit i designéři nebo tvůrci krátkých filmů pro nadcházející Febio fest.

 

Typicky žlutý obal s mouřenínem popíjejícím šálek kávy navrhl před více než 90 lety tehdy ještě neznámý a teprve dvacetiletý Zdenek Rykr (mimo jiné i autor modré hvězdy čokoládovny Orion). Jeho návrhem se Kofila s minimálními úpravami pyšní dodnes a nehodlá se ho vzdát. Pro limitovanou edici však nyní dala znovu prostor začínajícím designérům.

 

V nejbližších dnech najdete v obchodech Kofilu ze speciální limitované edice, která na krátké období nahradí standardní obal. Nové atraktivní obaly od čtyř talentovaných grafiků a ilustrátorů z České republiky a Slovenska vzešly ze soutěže pořádané vloni v létě.

 

Vítězné návrhy obalů od Kateřiny Kynclové, Markéty Michálkové, Lukáše Tomka (Tomski&Polanski) a Jána Vajsábela vám tak požitek z Kofily nepochybně okoření i špetkou umění. Lahodně jemná kávovo-čokoládová chuť Kofily zůstává, nové designové obaly přicházejí!

 

 

Soutěž:

 

Chcete vyhrát balíček čokolád Kofila?

 

Pak stačí správně odpovědět na naši soutěžní otázku:

 

Kdo pro Kofilu navrhl obal  s mouřenínem popíjejícím šálek kávy?

 

Správnou odpověď posílejte na emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do 6. 4. 2017 s uvedením vaší odpovědi, jména a příjmení, emailové adresy a telefonního čísla.

 

Do předmětu emailu nezapomeňte uvést "Kofila".

 

Vyhrává 50., 100., 150., 200. a 250. správná odpověď.