středa 2. červenec 2014 0:00

Velký pád Evy Samkové

Prvního koně dostala od města Vrchlabí za svůj perfektní výkon na olympijských hrách v Soči. A zbylých 69? Ty dostala naráz, a rovnou i s ustájením. Stala se totiž ambasadorkou (a samozřejmě i majitelkou) nové generace vozu Toyota Aygo, který má pod kapotou právě zmiňovaný počet koní. Jak je dovede nejrychlejší holka vesmíru osedlat?

Eva Samkov - drela se dlouho ale po chvli j sonwboardov -bk- shodil k zemi IMG 4914

 Prvního koně dostala od města Vrchlabí za svůj perfektní výkon na olympijských hrách v Soči. A zbylých 69? Ty dostala naráz, a rovnou i s ustájením. Stala se totiž ambasadorkou (a samozřejmě i majitelkou) nové generace vozu Toyota Aygo, který má pod kapotou právě zmiňovaný počet koní. Jak je dovede nejrychlejší holka vesmíru osedlat? 

„Jede to krásně. Automat jezdí vždycky krásně. Já jsem spokojená. Alespoň nebudu prožívat trapasy, že mi to chcípne na křižovatce,“ sdělila s typickým úsměvem od ucha k uchu Eva. Nová Toyota Aygo je městské auto, ale to neznamená, že mu to nejede! Eva s ním má své plány, ve kterých počítá i s rychlou jízdou. „Asi se to přenáší. Nejen na snowboardu, ale i v autě mě baví v těch serpentinách jezdit rychle,“ přiznala.

Svou touhu po snowboardingu však přece jen na chviličku ukojila, když si stoupla na snowboardový trenažér, na kterém to ale neměla vůbec lehké. Házel s ní ze strany na stranu jako rozzuřený býk. I přesto však vydržela dost dlouho, než ji prkno dostalo na lopatky. Řada návštěvníků Aygo x-Párty, mezi kterými bylo i pár českých VIP, se ji pak snažila překonat.

Odpolední Aygo x-Párty, která trvala až do brzkých ranních hodin, naprosto bravurně moderoval Jakub Kohák, který přišel ve své oblíbené čepici. Určitě není přehnané tvrdit, že je jedním z nejvtipnějších a nejpohotovějších moderátorů v Čechách a jeho schopnost rozebrat celé publikum je neskutečná.

samkovatoyota1

Společně se Zuzanou Belohorcovou, Natálií Denkrovou, Míšou Doubravovou, Karlem Frýdem, Andreou Kerestešovou, Berenikou Kohoutovou, Vincentem Navrátilem, Bárou Polákovou, Lucií Šteflovou, Marikou Šoposkou, Romanem Tomešem a Terezou Vágnerovoupak Eva nové Aygo pokřtila. Vzala do rukou sekt, nabublala ho a své nové Aygo v rámci párty zkropila od pneumatik až po čelní sklo. Nevšimla si, že má otevřená obě okénka, takže lahodný perlivý mok zaplavil i interiér jejího vozu. „Tak jsem si pěkně zkropila auto! Až ho nechám vyčistit, tak vás v něm možná i svezu, když budete chtít,“ nabídla všem přítomným sportovkyně, která je nejen skvělou Českou reprezentantkou, ale také velmi atraktivní a energickou osobností.

Známé osobnosti však měly na křtu i jiný důležitý úkol, než se jen prohánět na “snowboardovém býkovi“ a cákat perlivý nápoj na nové auto. Objevily se v rolích modelů a modelek, které až na molo dopravila právě nová Toyota Aygo. Ještěže ho řídili profesionální řidiči a ne třeba Míša Doubravová, která prý mívá s řízením občas problémy. „Moc ráda řídím, ale jelikož pořád bourám, tak bych asi potřebovala osobního řidiče,“ sdělila s výrazem ve tváři, který směšoval dohromady stud i roztomilost malé holčičky, a tak by ji to věčné bourání snad i každý odpustil.

Někteří z přítomných VIP si na Aygo x-Párty zahráli na modelky/modely poprvé v životě, jiní už měli zkušenosti z dřívějška, jako napříkladVincent Navrátil, bratr Agáty Prachařové. „Myslím, že člověk by měl být perfektně vystylovaný, i když má zrovna ležérní styl. O módu se zajímám, a proto jsem se pasoval do role občasného rodinného módního guru,“ řekl mladý módní nadšenec, kterému se nedá upřít perfektní sladěnost oděvu, ať přijde kamkoliv.

Vztah k módě je jedna věc. A vztah k autům? Andrea Kerestešová by své auto vybírala podle intuice, ale určitě by ho nechtěla řídit sama.„Mně je auto bez osobního řidiče k ničemu. Neřídím. I když mám řidičák, mám panický strach z řízení. Naštěstí mám partnera, se kterým se v autě cítím víc než bezpečně,“ svěřila se svou krásně něžnou češtinou drobná herečka původem z východního Slovenska.„Auto vybírám určitě podle bezpečnosti, úložného prostoru a celkového vzhledu. Proto mám kombi,“ nicméně výhody malého vozu vidí předevšímměstském parkování, stejně jako Marika Šoposká, která má rovněž kombi.

Ve věcech má jasno i Berenika Kohoutová, která by nejspíš chtěla jak malé, tak velké auto. Každé je totiž dobré na něco jiného. „Malé auto by mi vyhovovalo určitě do města. Ale jinak se mi dost líbí spíš velká auta. Asi jsem zvyklá z kapelních tranzitů,“ řekla Berenika a dodala, že jí hrozně baví řídit, jelikož to považuje za neuvěřitelnou osobní svobodu.

Foto: Aygo x-Párty