Po celodenním natáčení vznikl reklamní spot, který nemá na svědomí nikdo jiný než režisér F. A. Brabec, který je zvyklý pracovat s největšími hvězdami. Se značkou Dermacol dokonce nespolupracoval poprvé. Videoklip již můžete vidět jak v televizním vysílání, tak na internetu.
V krátkém spotu se dvě hlavní aktérky, v čele s topmodelkou a MISS WORLD 2006 Táťánou Kuchařovou a Ivou Kubelkovou, ViceMiss roku 1996, připravují na svůj výstup na prknech našeho nejvýznamnějšího divadla, které už více jak sto let spojuje národ.
„Pro mě byl zážitek natáčet právě v prostorách Národního divadla. Pokaždé, když jsem na takových místech pracovně, či soukromě, cítím silný pocit hrdosti na naše kulturní bohatství. Bylo to to nejlepší a nejdůstojnější místo pro natáčení nové kampaně k 50. výročí značky Dermacol, které jsem tváří již řadu let," komentovala nabitý natáčecí den Taťána Kuchařová, která slaví úspěchy i jako herečka.
Z krátkého videa sálá krása žen, která se snoubí s kvalitní českou kosmetikou. V zákulisní maskérně Národního divadla se dívky samy zkrášlují a s líčidly se doslova mazlí. Připravují se totiž na svůj velký úkol, který následuje vzápětí. Po boku Taťány Kuchařové se v kampani objevuje i Iva Kubelková, která je rovněž tváří značky a již dlouhá léta vypadá skvěle právě díky kosmetice Dermacol.
„Na oponě našeho vzácného divadla stojí: NÁROD SOBĚ. Pro mě dnes platí další heslo, a to: DERMACOL VÁM. Protože stejně jako divadlo spojuje lidi, Dermacol spojuje ženy a činí je šťastnějšími a krásnějšími," vyznala svou lásku k tradiční české kosmetice Iva Kubelková, která ve videu společně s Táňou Kuchařovou předává za mohutného potlesku všech diváků Národního divadla zakladatelce značky Olze Knoblochové jubilejní diamantový prsten.
Ve videu se objevuje i třetí miss, kterou je ViceMiss 2015 Karolína Mališová. Nejdůležitějším poselstvím videa je tedy dárek, který není určen jen zakladatelce značky, ale který chce Dermacol věnovat v rámci soutěže i svým zákaznicím.
„Slavíme důležité jubileum, a proto jsme pro své zákaznice připravili soutěž o padesát diamantových prstenů, které jsme nechali vyrobit pouze pro tuto příležitost. Na výrobu každého z nich bylo použito 33 diamantů, které jsou zasazeny do růžového zlata," řekla Věra Komárová, spolumajitelka značky, o prstenech, které nebude mít na světě nikdo jiný, než právě oněch padesát výherkyň a zakladatelka Olga Knoblochová.
Dermacol ale ženy zkrášluje již padesát let hlavně svými produkty, které si oblíbila i řada našich VIP a některé z nich se staly i tváří značky. Zakladatelka firmy Olga Knoblochová v závěru prozradila recept na to, jak si co nejdéle udržet mladistvou tvář: „Po celou dobu existence značky nejvíce miluji krycí make-upy. Vždycky jsem měla obličej plný pih a s touhle jednoduchou pomůckou jsem je zakryla během chviličky," přiznala majitelka tváře, kterou není potřeba žádné milovnici dobré kosmetiky představovat.
Vše o soutěži, nápovědu, výhry a více informací získáte na www.dermacol50.cz.
Na spot se můžete podívat zde: https://www.youtube.com/watch?v=luGcvbS621s
Foto: Dermacol