pondělí 17. březen 2014 0:00

Francouzská značka obuvi a doplňků Minelli otevřela dva nové butiky v centru Prahy

Módní francouzská značka obuvi Minelli rozšířila svoji působnost v České republice. Začátkem března otevřela hned dva nové butiky v obchodním centru Nový Smíchov a v Galerii Myslbek.

Zároveň s nimi dorazila nejnovější jarní a letní kolekce 2014 dámských i pánských kožených bot a doplňků, která je opět přehlídkou snoubení francouzské elegance a italské kvality, pro značku Minelli charakteristického.

Francouzská značka Minelli se na českém trhu etablovala již před rokem, kdy otevřela svoji první prodejnu se širokou nabídkou kožené dámské a pánské obuvi a doplňků v obchodním centru Černý most. Ta byla zároveň zcela první prodejnou této značky v oblasti východní Evropy. Po roce úspěšného fungování nyní přibyly dva nové butiky v centru Prahy a zařadily se po bok více než 200 prodejních míst po celém světě.

MS 421 BLANC 5007

Na 125 m2 v Novém Smíchově a 92 m2 v Galerii Myslbek naleznou zákaznice a zákazníci už i první vlaštovky z jarní a letní kolekce 2014 (do konce března bude nabídka kompletní). Zastoupené jsou v ní jak klasické lodičky v mnoha odstínech a tvarech, tak například letní sandály na platformách ve stylu japonské gejši, či tenké slupky. A k tomu samozřejmě barevně sladěné kabelky všech velikostí.

Převážná většina bot i kabelek se vyrábí z pravé, kvalitní kůže. Průměrná cena bot se pohybuje okolo 2500 Kč, kožené kabelky stojí v rozmezí od 3000 do 6000 Kč, koženkové od 1000 do 2500 Kč. Nakupovat lze i přes web www.minelli.cz, akutální informace z prodejen nabízí především Facebook: www.facebook.com/minelli.cz.

F55 412 CUIR 4894

Minelli rovná se sebevědomá móda pro náročné vyznačující se perfektním provedením. Klíčovými hodnotami, které značku Minelli odlišují, jsou italský půvab, pařížský vkus, kvalita a módnost. Proto je vyhledávaná především zákaznicemi a zákazníky ve věku od 25 do 45 let, kteří milují městský styl, jsou aktivní, zajímají se o módní trendy a nakupují sezónní zboží. Šedesát procent sortimentu v České republice tvoří obuv pro ženy, 20 % pro muže a zbylých 20 % kabelky.

MS 435 marine 4292

Úspěch Minelli tkví především ve schopnosti přicházet na trh s přesně tím módním zbožím, které zákazníci chtějí, navíc za atraktivní ceny. Designéři hledají inspiraci u předních francouzských návrhářů, při výrobě klade společnost důraz na kvalitu provedení a také pohodlí budoucích zákazníků. Proto je naprostá většina bot Minelli šitá v Evropě (80 % produkce), z toho polovina přímo v Itálii. Značka Minelli je ve Francii velmi známá a její historie sahá až do roku 1973, kdy ji založil Marcel Piquet. Od roku 1984 patří společnost do skupiny André.

www.minelli.cz